خدمات چاپ سیلک

چاپ پنل

چاپ پنل ایران نشان با پشتوانه پرسنل مجرب و متخصص و بهره گیری از متد جدید و علمی در این صنعت توانسته بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. کیفیت برتر درخدمات بهترین تبلیغ برای چاپ ایران نشان علاوه بر تولید انواع مارک های فلزی در امورچاپ سیلک وچاپ تامپو،شابلون سازی چاپ سیلک همکاران ما در این مجموعه می باشد.صنایع ماروکلیشه سازی چاپ تامپو آماده ارائه خدمات به صنعتگران محترم می باشد.

چاپ پنل فلزی

چاپ های صنعتی علاوه بر کیفیت چاپ بایستی سطح پلی کربناتی که عمل چاپ بر روی ان انجام میگیرد دارای کیفیت وشفافیت کافی را داشته باشد

از دیگر نکاتی که برای چاپ باید مد نظر قرار داد ثبات چاپ روی پنل می باشد که بر روی پنل های فلزی این عامل را می توان با استفاده از مرکب های کوره ای بدست اورد اما برای چاپ بر روی سطوحی که قابلیت تحمل حرارت را ندارند میتوان با استفاده از مرکب های یووی به نتیجه دلخواه دست یافت.

چاپ پنل باید با صورتی انجام گیرد که تمامی نوشته ها وعلائم بدون کوچکترین جابجایی در محل مورد نظر انجام گیرد که خوشبختانه با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و با دقت بالا میتوان هنگام چاپ پنل میزان درصد خطای چاپ را به صدم میلیمتر رساند.

برای چاپ پنل روش های گوناگونی از قبیل چاپ سیلک و چاپ دیجیتال که میتواند به شکل چاپ فلت بد یا سابلیمیشن انجام گیرد اما از مشکلات چاپ دیجیتال هزینه بالای آن و عدم ثبات و پایداری جوهر در مقابل سایش ونور خورشید می باشد.برای چاپ بر روی پنل مراحل پیش از چاپ طی گردد که این مرحله برای  چربی گیری می باشد اما برای چاپ روی سطوح غیر فلزی دراین مرحله به حذف الکتریسیته ساکن با روش های مختلف میپردازند.
اکثر این صفحات نمایش گر از جنس فلز یا از جنس پلی کربنات می باشند که ان هایی که جنس پلی کربنات دارند به احتمال زیاد لمسی هستند

 

5/5 - (1 امتیاز)