خدمات چاپ سیلک

چاپ تابلو برق

چاپ تابلو برق
چاپ فلزات ایران نشان با پشتوانه پرسنل مجرب و متخصص و بهره گیری از متد جدید وعلمی در این صنعت توانسته  چاپ تابلو برق بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. کیفیت برتر درخدمات بهترین تبلیغ برای تلاش همکاران ما در این مجموعه می باشد.

مجموعه چاپ تابلو برق ایران نشان دارای تجهیزات کامل چاپ تامپو و چاپ سیلک  می باشدو تمام مراحل تهیه فرم و فرایند چاپ در درون مجموعه انجام می شود.

چاپ بر روی سطوح فلزی رنگ شده از قبیل تابلو برق نیاز به مرکب هایی با پوشش بالا ، ثبات ، پایداری و از همه مهمتر تحمل حرارت تولید شده توسط تابلو برق میباشد لذا در این مجموعه تمامی مرکب ها متناسب با سطح چاپی انتخواب میگردد .

اما چاپ بر روی تابلو برق هایی که فاقد رنگ و پوشش میباشند توسط مرکب های کوره ای انجام میشوند که توسط کوره با دمای 350 درجه سانتی گراد پخته میشود بعد از مرحله حرارت دهی رنگ کاملا ثابت ، ضد خش و ازهمه مهمتر ثبات چاپ در برابر حلال ها میباشد.

اکثر سطوحی که به عنوان پنل تابلو برق و یا پنل دستگاههای DVR برای چاپ ارسال می شوند از جنس فلز بدون رنگ یا رنگ شده به شیوه استاتیک هستند

چاپ بر روی سطوح بدون رنگ کمی سخت تر از پنل هایی است چرا که نیاز به مرکبی دارند که ثبات بالایی پس از چاپ داشته باشند و خاصیت چسبندگی مرکب بر روی فلز بسیار بالا باشد و همچنین باید دارای پوشش دهی و خلوص فام ان هم درارای کیفیت مناسب جهت چاپ باشد.

اما چاپ بر روی پنل های رنگ شده نیاز به مرکبی دارد که بتواند روی سطح رنگ پوشانده شده بر روی فلز همخوانی و مانده گاری داشته باشد چرا که پنل بر روی دستگاههایی نصب می شود که قرار است برای سالها مورد استفاده گردد و مانند سطوح یک بارمصرف نیست که به چاپ ان توجه نشود

چاپ بر روی تابلو های برق به وسیله چاپ سیلک امکام پذیر است چرا که این تابلو ها دارای ابعاد بزرگ می باشند.

عمدتا دارای مشخصات حساسی هستند که باید سال ها روی ان قرار داشته باشند به همین خاطر نیاز به چاپ مستقیم دارند که اطلاعات چاپ شده پاک نشوند و ازبین نروند چرا که این اطلاعات مشخصات فنی مدار تابلو می باشد پس باید با یکی از شیوه های چاپ مستقیم فرایند چاپ بر روی ان اعمال گردد.

https://www.aparat.com/v/FMr7C

 

Rate this post