خدمات چاپ سیلک

چاپ الومینیوم

چاپ الومینیوم ایران نشان دارای تجهیزات کامل چاپ فلزالومینیوم و چاپ سیلک  می باشد.

چاپ بر روی سطوح فلزی رنگ شده از قبیل استیل و الومینیوم به مرکب هایی با پوشش بالا ، ثبات وپایداری تمام مراحل تهیه فرم و فرایند چاپ در درون مجموعه انجام می شود

لذا در این مجموعه تمامی مرکب ها متناسب با سطح چاپی انتخاب میگردد .

اما چاپ بر روی ورق الومینیومی که فاقد رنگ و پوشش میباشند

توسط مرکب های کوره ای انجام میشوند که توسط کوره با دمای 350 درجه سانتی گراد پخته میشود.

بعد از مرحله حرارت دهی رنگ کاملا ثابت ، ضد خش و ازهمه مهمتر ثبات چاپ در برابر حلال ها میباشد. چاپ ایران نشان توانایی چاپ فلزالومینیوم فاقدرنگ را به روش الکترو شیمیایی و لیزر را دارا میباشد.

در این روش چاپ با استفاده از شابلون های مخصوص چاپ  و مایع الکترولیت فلزات و جریان برق امکان پذیر میباشد. چاپ  الکترو شیمیایی به رنگ های سفید و تون های مختلف خاکستری تا مشکی انجام میشود.

مزیت این روش چاپ نسبت به دیگر روشهای چاپ  توسط مرکب این است که مشتری دیگر نگران پاک شدن اطلاعات چاپ شده روی قطعه نمیباشد. روش دیگر چاپ به روش چاپ سیلک میباشد در این فرایند چاپ با استفاده از شابلون با مشهای مخصوص و رنگ های خاص هر قطعه فلزی فرایند چاپ فلزات با دستگاه  انجام میشود. روش دیگر  چاپ به روش افست میباشد این روش چاپ فلز به صورت تخت با مرکب های مخصوص وحرارتی انجام میشود.

مزیت این روش نسبت به روش های دیگر چاپ فلزات کیفیت تصویر و لایه نازک مرکب منتقل شده بر روی سطح میباشد.

نکته پایانی در این حوضه چاپ استفاده مرکب با بالاترین پوشش و بیشترین چسبندگی و انتخاب بهترین فرایند برای چاپ قطعه است. از فلز الومینوم  در صنایع مختلفی استفاده میگردد به همین منطور نیاز به چجاپ داراست مزایای استفاده از این فلز در صنایع مختلف سبک بودن و ارزان بودن و زنگ نزدن این فلز است که کاربرد انرا درصنایع مختلف رابالا برده است هر صنعتی برای چاپ روی این فلز از روش های چاپی مخصوصی استفاده می کنند به طور مثال صنایع غذایی برای چاپ روی این محصول از شیوه چاپ هلیوگ راور ویا فلکسو گراور استفاده میکنند. در این شاخه از صنعت برای چاپ روی فویل های فلزی که برای بسه بندی استفاده میشود کاربرد دارد زمینه دیگر این فلز برای چاپ پلاک های الومینیومی که کارایی بسیار گسترده در صنایه مختلف را دارد استفاده می گردد. برای ساخت پلاک های صنعتی که به نوعی شناسنامه تجهیزات می باشد از شیوه چاپ افست فلز بهره می بریم. در مرحله نخست ورق با ابعاد متناسب برای چاپ اماده میشود سپس به وسیله حرارت چربی گیری شده وبهد عمل چاپ روی ان انجام می شود ودر نهایت داحل کوره با دمای150 درجی به مدت نیم ساعت قرار میگیر  تا مرکب روی ان ثابت شود. تااین مرحله پیش از چاپ بود اما در فرایند چیس از چاپ ابتدا صفحات برش خورده و به صورت تک می شوند و اگر دارای مرحله برجسته کاری وبرش با قالب باشد به وسیله پرس این مراحل انجام میشود و پلاک اماده نصب بر روی تجهیزات و ماشین الات صنعتی می گردد. https://www.aparat.com/v/vGXV7

Rate this post