خدمات چاپ سیلک

خدمات چاپ سیلک

خدمات چاپ سیلک

ارایه خدمات چاپ سیلک در مجموعه ایران نشان 24 ساعته می باشد کیفیت چاپی ماندگار بر روی محصولات خود را از ما بخواهید چون که چاپ روی محصولات شما را به شکل اتوماتیک انجام می دهیم تا تمام نمونه های چاپی شما همه با هم به یک شکل خواهد شد که این مهم در چاپ سیلک دستی به وجود نخواهد امد.

خدمات چاپ سیلک ایران نشان با پشتوانه پرسنل مجرب و متخصص و بهره گیری از متد جدید و علمی دراین صنعت توانسته بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد.
کیفیت برتر درخدمات ما,بهترین تبلیغ برای تلاش همکاران ما در این مجموعه می باشد.مجموعه ایران نشان دارای تجهیزات کامل چاپ تامپو و چاپ سیلک می باشدو تمام مراحل تهیه فرم و فرایند چاپ در درون مجموعه انجام می شود.چاپ بر روی سطوح تخت ، گرد و اجسام غیر هندسی از جمله توانایی های این مجموعه است که اماده ارائه خدمات به صنعتگران محترم می باشد.

خدمات چاپ سیلک ایران نشان با استفاده از متد به روز در زمینه چاپ سیلک واستفاده از مرکب های مخصوص خدمات چاپ سیلک چاپ بر روی کالاهای مشتریان با کمترین زمان و با بالاترین کیفیت را فراهم ساخته است.

خدمات چاپ سیلک

 خدمات چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک روش چاپی است که با استفاده از شابلون مرکب از فضاهای باز ان عبور کرده و به سطح چاپی منتقل می شود

مزایای خدمات  چاپ سیلک

از مزایای  چاپ سیلک می توان به انجام چاپ بر روی کلیه سطوح از قبیل چاپ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی ، پلاستیکی ، شیشه ،چوب و چرم اشاره نمود.

از دیگر مزایای چاپ سیلک میزان قشر مرکبی است که می توان بر روی سطوح دیگر انتقال داد با استفاده از این شیوه میتوان تا 50 برابر سایر روش های چاپ مرکب بر روی سطح منقل نمود.

یکی از روش های کم هزینه برای چاپ تصاویر بر روی اجسام چاپ سیلک می باشد. ابزار های مورد استفاده در این روش شامل میز نور سیلک، لاک و حساس کننده سیلک، کاغذ مخصوص چاپ سیلک، پاک کننده شابلون، دستگاه خشک کن، دستگاه چاپ و رنگ سیلک می‌باشد. از آنجایی خدمات چاپ سیلک از لحاظ اقتصادی مقرون و به صرفه است شما می توانید با سرمایه اندک کارگاه چاپ سیلک راه اندازی کنید.

توری چاپ تصویر

همانطور که در بالا ذکر کردیم سیلک یکی از روش های چاپ تصاویر می باشد. در این روش از توری با سوراخ های بسیار ریز که طرح روی آن منعکس شده است استفاده می‌شود. بخش هایی از تصویر که نباید رنگ داشته باشد توسط مواد مسدود کننده ای مانند موم پوشیده می‌شود.زمانی که اپراتور رنگ را توسط غلتک و یا کاردک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کند رنگ تنها روی قسمت های مسدود نشده منتقل می‌شود و به این صورت طرح روی جسم ظاهر می‌شود.

قابلیت های خدمات چاپ سیلک:

 چاپ تصویر و انواع طرح ها روی نایلکس، نایلون و CD- DVB
چاپ طرح های مختلف روی انواع کتاب، دفتر، سررسیدها و تقویم
چاپ تصاویر روی انواع اجسام از جمله: آینه، چرم، انواع جعبه های مقوایی و شیشه
قابلیت چاپ تصاویر روی انواع تابلوهای هنری، تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی
چاپ انواع برند ها روی محصولات آرایشی
امکان چاپ روی اشیای تبلیغاتی،گونی،پارچه و لباس ها

روش های چاپ روی انواع پارچه

به وسیله چاپ سیلک میتوان روی انواع پارچه ها طرح های مختلفی ایجاد کرد.برای این نوع از چاپ روی پارچه سه روش وجود دارد:

در این روش شما می‌توانید توری یا شابلون را تهیه کنید و طرح دلخواه خود را روی کاغذ پیاده کنید سپس کاغذ را روی پارچه قرار داده و طرح را بر روی لباس پیاده کنید.

در این روش شما می‌توانید لاک های رنگی مخصوص پارچه تهیه کنید و سوراخ های شابلون را با آن پر کنید تا طرح مدنظرتان ایجاد شود و در پایان کار میتوانید رنگ های موجود در قالب را توسط تینر پاک کنید.البته ناگفته نماند که این روش راحت تر و دقیق تر از روش قبلی می باشد.

روش سوم نسبت به دو روش دیگر چاپ سیلک بر روی اجسام هزینه بیشتری می‌برد.در این روش شابلون یا قالب را پر از لاک های رنگی می کنید البته ناگفته نماند که رنگ های حساس به نور را باید در جاهای تاریک داخل قالب بریزید تا کارایی خود را از دست ندهند.
سپس طرح مد نظر خود را روی کاغذ مخصوص چاپ سیلک ایجاد نمایید و در آخر شابلون را به طوری روی میز نور سیلک قرار دهید که نور مستقیم زیر قالب بیفتد و با لاک های رنگ برخورد کند.

انواع روش های خدمات چاپ سیلک عبارتند از:

چاپ سیلک در کل به دو روش دستی و اتوماتیکی انجام می‌شود.
چاپ سیلک دستی:در این روش عمل کاردک یا غلتک کشی رو شابلون توسط دست انجام می‌شود.
چاپ سیلک اتوماتیک: در این روش بر خلاف روش دستی عمل غلتک یا کاردک کشی روی شابلون توسط دستگاهای مخصوص چاپ سیلک انجام می‌شود.

خدمات چاپ سیلک

خدمات چاپ سیلک شامل چاپ بر روی انواع سطوح فلزسی شیشه ای و سایر سطوح به شکل تخت و گرد می باشد

چاپ روی صفحه سیلک یکی از پرطرفدارترین تکنیک های چاپ است و بیشترین استفاده را شرکت ها هنگام چاپ طرح روی محصولات با اندازه و مواد مختلف انجام می دهد. بیش از 100 سال است که در بخش تجاری و هنری مورد استفاده قرار می گیرد و عمدتا برای چاپ تصاویر و طرح روی تی شرت ، کیف دستی ، کاغذ ، چوب ، سرامیک و سایر مواد استفاده می شود.

بسته به هدف و روند چاپ مورد استفاده ، چاپ سیلک انواع مختلفی دارد. در این میان می توان خطوطی را برای بخش طراحی گرافیک ، خطوط مربوط به بخش هنر و چاپ پارچه را پیدا کرد که بیشترین طرفداران را دارد. خدمات چاپ سیلک بسیار زیاد است که در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت.

چاپ سیلک چگونه انجام می شود؟

به منظور چاپ با استفاده از روش چاپ سیلک ، از مواد مختلفی استفاده می شود. برای شروع ، قاب چاپ ایجاد می شود ، یا بهتر بگوییم ، طرح روی یک ورق چاپ می شود تا جوهر منتقل شود. قاب روی تی شرت قرار می گیرد و با کمک لیسه رنگ ها نمایش داده می شوند (برای هر رنگ یک لایه ، حداکثر تا چهار رنگ).
هر زمان که یک لایه را با جوهر قاب استفاده کنید ، آن را می گذاریم خشک شود و سپس می تواند برای کاربرد دیگری استفاده شود.
علیرغم مهارت در سال های اخیر ، چاپ سیلک مدرن تر شده است و اکنون جوهر و ماشین آلاتی در دسترس است که ما را قادر می سازد تا نتایج با کیفیت عالی را بدست آوریم.

نسبت کیفیت و قیمت عالی برای کارهای چاپی بزرگ
تولید کامل رنگ برای هر کار
دوام هر کاری که با این نوع چاپ انجام می شود
چاپهایی که در برابر بسیاری از روشهای شستشو مقاوم هستند.

چاپ سیلک برای طرح های حداکثر چهار رنگ لکه ای ، به عنوان مثال آرم ، عبارات و طرح های ساده گرافیکی توصیه می شود و این موارد جزیی از خدمات چاپ سیلک هستند. برای اجرای کوتاه مدت و چاپهای پیچیده تر مانند عکس یا طرح با درجه بندی ، چاپ دیجیتال توصیه می شود.

فرآیند چاپ بسیار پر فشار است. از ایجاد طرح ها ، انتقال به صفحه نمایش ، مخلوط کردن رنگ ها و چاپ یک نسخه. به طور معمول یک چاپگر سیلک اجازه می دهد 10٪ بیشتر از آنچه برای اندازه چاپ درخواست می شود ، برای تصاویر رد شده که به اشتباهات در چاپ اختصاص می دهند. در چاپ های در ابعاد زیاد ، چاپ های بزرگ ممکن است 3-4 ماه طول بکشد در حالی که چاپ کوچک در کمتر از یک ماه انجام می شود.

چاپگر سیلک معمولاً نسخه محدودی از طرحهای خاص را ایجاد می کند. یک چاپ از هنرهای زیبا شامل همه تصاویر منتشر شده همزمان است. نسخه های چاپخانه های سیلک از 1 تا 500 چاپ است. اندازه چاپ را می توان با فرایند چاپ تعیین کرد ، مانند زمانی که یک استنسیل فرسوده می شود ، اما معمولاً نسخه توسط هنرمند محدود می شود. از آنجا که شابلونها پس از چاپ از بین می روند ، هر نسخه منحصر به فرد است.

چه محصولاتی را می توان با چاپ روی صفحه سیلک انجام داد ؟

– تصویر و یا نوشته بر روی لیوان شخصی
– تصویر یا نوشته بر روی بطری های شخصی
– کیف های تبلیغاتی
– دفترچه های شخصی و انجام تصاویر چاپی بر روی ان ها
– چاپ بر روی تیشرت

ما به عنوان تولیدکننده ، در مجموعه ایران نشان خدمات چاپ سیلک را به طور کامل ارائه می دهیم. از كل سفارشات تا حمل و نقل ، كاملاً كنترل داریم تا از كیفیت محصول و بازدهی خدمات اطمینان حاصل كنیم. ما تحویل سریع در 48 ساعت و تخفیف های عمده را ارائه می دهیم. در وب سایت ما به راحتی می توانید طرح ها و آرم های خود را بارگذاری کنید یا با ابزار طراحی ما خلاقیت های جدید چاپی انجام شده را مشاهده کنید.

قبل از چک کردن ، می توانید برچسب ها را با چاپ خود پیش نمایش کنید تا مطمئن شوید دقیقاً همانطور که تصور می کنید به نظر می رسد. ما همچنین طراحی شما را پس از دریافت سفارش ، تأیید خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که در قالب ها و کیفیت صحیح چاپ وجود دارد.

به همین دلیل ، امروزه شرکت های بیشتری وجود دارند که تصمیم می گیرند هنگام ایجاد تی شرت و سایر موارد با آرم خود ، چاپ روی صفحه را انتخاب کنند.
درباره خدمات چاپ سیلک بیشتر بدانید:

چاپ سیلک نیز با این اصطلاح شناخته می شود: Serigraph. کلمه Serigraph ترکیبی از دو کلمه یونانی seicos به معنی ابریشم و graphos به معنی نوشتن است. چاپ سیلک و سایر روش های چاپ مبتنی بر شابلون قدیمی ترین اشکال ساخت چاپ هستند.

فرآیند  وپروسه  چاپ silk چگونه صورت می پذیرد

این نوع چاپ فرآیندی برای تولید نسخه های چاپی (نسخه اصلی) از آثار هنری است. از طرف دیگر ، چاپ فرایندی برای تولید یک قطعه اصلی از آثار هنری است. هر چاپ یک اثر هنری اصلی محسوب می شود ، نه یک کپی.
یک روش شابلون سازی است که شامل چاپ جوهر از طریق شابلونهایی است که توسط یک شبکه پارچه ای متخلخل کشیده شده در یک قاب به نام صفحه وارد می شود.  به طور ایده آل برای طراحی های جسورانه و گرافیکی مناسب است.

خدمات چاپ سیلک را می توان در حدود 9000 سال قبل از میلاد مسیح ، هنگام استفاده از استنسیل برای تزئین مقبره های مصر و موزاییک های یونانی ، جستجو کرد
از 621 تا 221 بعد از میلاد برای تولید تصاویر بودا از شابلونهای چینی استفاده شد. هنرمندان ژاپنی با ایجاد فرایند پیچیده ای که در آن یک تکه ابریشم از طریق قاب کشیده شده بود تا به عنوان حامل شابلون های برش خورده ، چاپ صفحه را به یک هنر پیچیده تبدیل کردند.
پیشینه چاپ سیلک به هزاران سال می رسد و امروز این نوع چاپ و خدمات چاپ سیلک مدرن شده و هنرهای زیادی را با این نوع چاپ می توان انجام داد.

ملزومات مورد نیاز جهت خدمات  چاپ سیلک

برای خدمات چاپ سیلک نیاز به ابزار زیر می باشد
شابلون چاپ
اسکوای چی
مرکب
مرکب چاپ به عنوان انتقال دهنده اطلاعات مورد نظر بر روی سطح چاپی می باشند که باید مرکب مخصوص چاپ سیلک استفاده گردد.
اسکو ای چی که به وسیله ان میتوان مرکب را تحت فشار قرار داد و از منافذ و چشمه های باز توری به سطح چاپی منتقل می گردد
شابلون همان ابزاری است که اطلاعات چاپی بر روی ان قرار گرفته و به عنوان فرم مورد استفاده در چاپ سیلک می باشد.

وجود الکتریسیته ساکن در چاپ سیلک

وجود الکتریسیته ساکن یک مزاحم بسیار بزرگ برای چاپ محسوب می گردد در اصل به ذخیره جریان الکتریکی بر روی سطوح الکتریسیته ساکن اطلاق می شود.
این عامل میتواند مشکلات بسیار زیادی را در پی داشته باشد مخصوصا عواملی از قبیل:جذب گرد و غبار،چسبیدن سطوح،اتش سوزی و مهمترین عامل برای چاپ عدم ثبات مرکب بر روی سطح چاپی می باشد.

البته در فصول سرد میزان این مزاحم همیشه گی بیشتر میشود ان هم به خاطر پایین بودن میزان رطوبت هوا برای حذف الکتریسیته در زمان چاپ باید از دستگاههای انتی استاتیک(یونیذر) استفاده کرد که با ایجاد جریان به حذف الکتریسیته ساکن می پردازد و یا اینکه باید سطوح چاپی در محیطی گرم و مرطوب قرار گیرند که در زمان خدمات چاپ سیلک به چاپی با ثبات و پایدار دست یابیم.

ارایه خدمات چاپ سیلک همواره به سه شکل امکان پذیر می باشد.

تخت روی تخت:در این شیوه هم فرم چاپی به صورت تخت می باشد و هم سطح چاپی به شکل تخت است.

تخت روی گرد:در این روش چاپی فرم چاپ به شکل تخت و سطح چاپ شونده به شکل گرد ودوار است مانند بطری.

شیوه دوار روی دوار یا روتاسیون:دراین روش چاپ فرم چاپ به شکل دوار می باشد اما سطح چاپی هم میتواند به شکل دوار و هم به شکل تخت باشد.

خدمات چاپ سیلک دارای جامعه هدف بسیار بزرگی است این فرایند چاپ در بیشتر صنایع کاربرد دارد و می توان مجموعه های بزرگ که نیاز به چاپ را به شکل مداوم دارند را در درون مجموعه خود به کارببرند و بی نیاز از خدمات چاپ سیلک شوند.

چاپ سیلک روی لوازم آرایشی

برای اینکه یک برند بتواند جای خود را به طور مثال در بین لوازم آرایشی باز کند به طور معمول می توان از چاپ سیلک بر روی لوازم آرایشی استفاده کرد. این باعث می شود که مخاطبان خود را به سمت تولیدات و برندهای خود سوق دهید و در این مورد چاپ سیبک می تواند کمک زیادی به جذب مخاطب با طیف رنگ های متفاوت می کند.

چاپ اسم برند یا نام بر روی طلق با استفاده از چاپ سیلک

چاپ اسم مثلا علی با استفاده از چاپ سیلک که بر روی طلق ها انجام می شود نیز از خدمات چاپ سیلک محسوب می شود.
این مورد نیز بیشتر مربوط به تبلیغات می شود و قطعا با استفاده از آن می توان تمامی مشخصات یک محصول را نیز وارد کرد و این مشخصات با استفاده از چاپ سیلک قطعا می تواند به بهترین وجه بر روی محصولات نشان داده شود.

چاپ سیلک بر روی لوازم الکتریکی

به شکل معمول برای اینکه بر روی محصولات مشخصاتی یا اسم برندی نوشته شود از چاپ صنعتی استفاده می شود، چاپ سیلک نیز یکی از مواردی است که بر روی لوازم الکتریکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده های شیشه های ادکلن یا به قول معروف عطرها نیز از این نوع چاپ برای زیبا سازی استفاده می کنند، این نوع چاپ بسیار رنگی و زیبا است و باعث جلب توجه خواهد شد.

خدمات چاپ سیلک بر روی فلز

این نوع چاپ که از نوع چاپ هایی است که به طور معمول برای تبلیغات در مکان های زیادی استفاده می شود، به طور مثال یک وکیل و یا یک پزشک می تواند برند و اسم و مشخصات خود را بر روی فلز با استفاده از چاپ سیلک حک کرده و معمولا این نوع چاپ به دلیل دوام بالا دارای طرفداران زیادی است و البته برای بنرها نیز می شود از این نوع چاپ استفاده کرد که به طور معمول از جنس فلز هستند.

خدمات چاپ سیلک بر روی بطری ها

این نوع چاپ بر روی بطری ها به شکل تزئینی و بسیار زیبا حک می شود و این نوع بطری ها از جنس پارچه یا فلز و یا اینکه از نوع پلاستیک ممکن است باشند بنابراین می توان بر روی تمامی ان موارد که از خدمات چاپ سیلک نیز محسوب می شوند از این نوع چاپ استفاده کرد و بطری های زیبایی را تولید کرد.

در کل باید بدانید که در زندگی روزمره شما ممکن است در طول روز هزاران بار با این نوع چاپ را دیده باشید و یا اینکه از آن استفاده کرده باشید و قطعا این نوع چاپ برای تبلیغات بسیار عالی است و می توان گفت یکی از چاپ های صنعتی بسیار عالی برای تبلیغ برند شما است.
در برخی موارد حتی این نوع چاپ بر روی دستگاه های ساکشن در بیمارستان ها و یا دندانپزشکی ها نیز دیده می شود و همین باعث شده تا مشخصات و ویژگی های دستگاه به راحتی قابل مشاهده باشد. البته خدمات چاپ سیلک برای بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد.

خدمات چاپ سیلک می تواند شامل خدمات چاپ ، خدمات ساخت شابلون و مشاوره جهت انتخاب شیوه مناسب چاپی برا محصول شما مشتریان محترم می باشد.

خدمات چاپ سیلک رنگی چگونه انجام می گیرد؟
چاپ های رنگی به دو نوع خطی و ترامه تقسیم می گردند که برای روش خطی برای هر رنگ شابلون جدا تهیه می گردد اما برای چاپ ترامه که به شکل چهار رنگ هستند
باید چهار شابلون با ظرافت خاص باید تهیه گردد برای چاپ های رنگی خطی می توان از چاپ دستی یا با دستگاههای ساده استفاده نمود
اما برای چاپ کارهای ترامه که کاربرد خاص دارد باید از دستگاههای خاص که دارای سنجاق و نشان جهت تنظیم رنگ ها روی هم باشند استفاده می شود مانند دستگاههای چاپ سیلک ساکورایی که توان چاپ با کیفیت وظرافت بالا هستند اسفاده می شود
که این دستگاهها بیشتر روی ماغذ ترانسفر جهت چاپ عکس بر گردن برای مصارف چاپ روی چینی الات و شیشه از قبیل قوری و بشقاب و سایر موارد کاربرد دارند و توانایی چاپ ترامه یا ظرافت بسیار بالا در حد چاپ افست را دارا می باشند
مرکب این شیوه چاپ که در اصطلاح عکس برگردان می باشند مخصوص است و در انتهای چاپ بر روی کار ورنی لحاظ می گردد شیوه انتقال طرح بر روی کاز بدین صورت است که روی یک ورق بسته به سایز چاپ تعداد بالایی از کار چیده می شود یک قسمت از طرح باکاغذ برش داده می شود وداخل اب قرار می گیرد سپس طرح از روی کاغذ جدا می شود و بر روی سطح کار چسبانده می شود و در دمای بالای 200 درجه سانتی گراد پخت می شود وورنی در این دما از بین می زود و چاپ یه خورد سطح لعاب مد رود ومرکب روی کار کاملا فیکس می گردد.خدمات چاپ سیلک

برای اطلاعات بیشتر می توانید از ویدیو های ما در سایت اپارات بازدید بفرمایید از قبیل ویدیو خدمات چاپ فلز، ویدیو چاپ تامپو، ویدیو چاپ فلزات وغیره

https://www.aparat.com/v/vGXV7

 

5/5 - (4 امتیاز)